کلیدواژه‌ها = استراتژی‌های بازاریابی
شناسایی کارکردهای استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1379

10.22034/sms.2001.141242.1346

وجیهه جوانی؛ ناصر دخت باقر؛ سعید پاشازاده؛ یعقوب بدری آذرین


شناسایی و تجزیه و تحلیل مفاهیم برجسته در بازاریابی دیجیتال و ورزش

دوره 5، شماره 4، اسفند 1403

10.22034/sms.2024.140983.1328

سجاد پاشایی؛ حامد گل محمدی؛ سجاد قدمی؛ حمیدرضا زلفی