نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالحسینی، علی تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
  • احمدی، فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
  • ادسا، فرانچسکو کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
  • ایزانلو، زهره بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
  • اسماعیلی، محسن بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
  • افروزه، علی تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
  • اکبری یزدی، حسین موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
  • الماسی، سمانه نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
  • الهی، علیرضا موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
  • الهی، علیرضا اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 21-1]
  • امامی، فرشاد شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
  • امیدی، علیرضا تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
  • امیری، فرزاد شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]

ب

  • باقری، هادی نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 72-51]
  • بحرالعلوم، حسن تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
  • بحرالعلوم، حسن ‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
  • براخاص، حسین بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
  • برومند، محمدرضا تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
  • بیگلری، نسرین نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 72-51]
  • بهادر، حسین آسیب شناسی شرط‌بندی‌ مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]

پ

  • پورسلطانی زرندی، حسین تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
  • پورکیانی، محمد شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
  • پورکیانی، محمد تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]

ت

  • تاری وردی، احمد تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
  • تجاری، فرشاد بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]

ج

  • جاوید، فضائیل آسیب شناسی شرط‌بندی‌ مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
  • جعفری، افسر تبیین ویژگی‌های شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]

ح

  • حیدری، رضا تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
  • حسینی، سید عماد تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]

خ

  • خبیری، محمد تبیین ویژگی‌های شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
  • خدایاری، عباس شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
  • خسروی زاده، اسفندیار تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]

د

  • دارابی، مسعود تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
  • دنیاپور، حسین مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
  • دهقانپوری، حوریه تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
  • دهقانپوری، حوریه ‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
  • دهقان‌پوری، حوریه مطالعه پیش‌بینانه توسعه‌ گردشگری ورزشی استان آذربایجان‌شرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
  • دهقان نیری، سحر اندازه‌گیری کارآیی نسبی هیات‌های ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]

ر

  • رضایی پندری، عباس اندازه‌گیری کارآیی نسبی هیات‌های ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
  • رمضانی نژاد، رحیم بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]

ز

  • زارعی، عظیم بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
  • زمانی دادانه، کیوان نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]

س

  • سررشته داری، محمد شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
  • سرلاب، رقیه مطالعه پیش‌بینانه توسعه‌ گردشگری ورزشی استان آذربایجان‌شرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
  • سعادت، محمدصادق تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
  • سعیدی مجد، نغمه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]

ش

  • شاه منصوری، عزت اله تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
  • شجیع، کیانوش تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]

ص

  • صادقی، آرزو کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]

ط

  • طاری، سجاد تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]

ع

  • عباسی، انسیه تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
  • عبدالملکی، حسین شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
  • عبدالهی، محمدحسن تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
  • عبدالهی، محمد حسن نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
  • عبدوی، فاطمه مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
  • عیدی، حسین شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
  • عیدی، حسین نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
  • عزیزیان کهن، نسرین ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
  • عظیم زاده، سید مرتضی تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
  • علیپور نادینلوئی، زهرا مطالعه پیش‌بینانه توسعه‌ گردشگری ورزشی استان آذربایجان‌شرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم تبیین ویژگی‌های شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
  • علی محمدی، حسین ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]

غ

  • غلامی ترکسلویه، سجاد نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
  • غلامی ترکسلویه، سجاد تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]

ف

  • فرناندز، جرونیمو گارسیا نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
  • فیروزیان، فرشته ‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]

ق

  • قبادی یگانه، اکرم شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]

ک

  • کردلو، حسین تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
  • کردلو، حسین ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
  • کشکر، سارا آسیب شناسی شرط‌بندی‌ مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
  • کشکر، سارا کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]

گ

  • گوهررستمی، حمیدرضا بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]

م

  • محرم زاده، مهرداد ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
  • محمدی، مرتضی نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتری‌مداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
  • مختاری دینانی، مریم اندازه‌گیری کارآیی نسبی هیات‌های ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
  • مرادی، عرفان اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 21-1]
  • مرادی، محمدرضا تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
  • مشکل گشا، الهام ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 128-110]
  • ملکیان، علی بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]

ن

  • ناصح، میثم موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
  • نجاریان، مهدی تبیین ویژگی‌های شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
  • نظری، رسول ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 128-110]
  • نوروزی، محسن بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]

و

  • ورمقانی، سارا بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
  • ورمقانی، مریم بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]

ی

  • یوسفی، بهرام شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]