ا
-
ابوالحسینی، علی
تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
-
احمدی، فاطمه
بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
-
ادسا، فرانچسکو
کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
-
ایزانلو، زهره
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
-
اسماعیلی، محسن
بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
-
افروزه، علی
تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
-
اکبری یزدی، حسین
موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
-
الماسی، سمانه
نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
-
الهی، علیرضا
موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
-
الهی، علیرضا
اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 21-1]
-
امامی، فرشاد
شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
-
امیدی، علیرضا
تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
-
امیری، فرزاد
شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
ب
-
باقری، هادی
نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 72-51]
-
بحرالعلوم، حسن
تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
-
بحرالعلوم، حسن
تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
-
براخاص، حسین
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
-
برومند، محمدرضا
تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
-
بیگلری، نسرین
نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 72-51]
-
بهادر، حسین
آسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
پ
-
پورسلطانی زرندی، حسین
تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
-
پورکیانی، محمد
شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
-
پورکیانی، محمد
تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
ت
-
تاری وردی، احمد
تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
-
تجاری، فرشاد
بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
ج
-
جاوید، فضائیل
آسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
-
جعفری، افسر
تبیین ویژگیهای شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
ح
-
حیدری، رضا
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
-
حسینی، سید عماد
تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
خ
-
خبیری، محمد
تبیین ویژگیهای شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
-
خدایاری، عباس
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
-
خسروی زاده، اسفندیار
تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
د
-
دارابی، مسعود
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
-
دنیاپور، حسین
مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
-
دهقانپوری، حوریه
تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
-
دهقانپوری، حوریه
تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
-
دهقانپوری، حوریه
مطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
-
دهقان نیری، سحر
اندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
ر
-
رضایی پندری، عباس
اندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
-
رمضانی نژاد، رحیم
بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
ز
-
زارعی، عظیم
بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
-
زمانی دادانه، کیوان
نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
س
-
سررشته داری، محمد
شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
-
سرلاب، رقیه
مطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
-
سعادت، محمدصادق
تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
-
سعیدی مجد، نغمه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
ش
-
شاه منصوری، عزت اله
تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
-
شجیع، کیانوش
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
ص
-
صادقی، آرزو
کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
ط
-
طاری، سجاد
تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
ع
-
عباسی، انسیه
تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
-
عبدالملکی، حسین
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
-
عبدالهی، محمدحسن
تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
-
عبدالهی، محمد حسن
نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
-
عبدوی، فاطمه
مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
-
عیدی، حسین
شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
-
عیدی، حسین
نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
-
عزیزیان کهن، نسرین
ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
-
علیپور نادینلوئی، زهرا
مطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
تبیین ویژگیهای شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
-
علی محمدی، حسین
ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
غ
-
غلامی ترکسلویه، سجاد
نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
-
غلامی ترکسلویه، سجاد
تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
ف
-
فرناندز، جرونیمو گارسیا
نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
-
فیروزیان، فرشته
تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
ق
-
قبادی یگانه، اکرم
شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
ک
-
کردلو، حسین
تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
-
کردلو، حسین
ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
-
کشکر، سارا
آسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
-
کشکر، سارا
کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
گ
-
گوهررستمی، حمیدرضا
بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
م
-
محرم زاده، مهرداد
ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
-
محمدی، مرتضی
نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
-
مختاری دینانی، مریم
اندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
-
مرادی، عرفان
اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 21-1]
-
مرادی، محمدرضا
تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
-
مشکل گشا، الهام
ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 128-110]
-
ملکیان، علی
بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
ن
-
ناصح، میثم
موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
-
نجاریان، مهدی
تبیین ویژگیهای شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
-
نظری، رسول
ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 128-110]
-
نوروزی، محسن
بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
و
-
ورمقانی، سارا
بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
-
ورمقانی، مریم
بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
ی
-
یوسفی، بهرام
شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد