ا
-
اتقیاء، ناهید
تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
-
ایزدی، شنو
ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
-
اسداللهی، احسان
بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
-
اسمعیلی، محسن
اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
اقبال، مریم
بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
ب
-
بای، ناصر
نقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
-
بای، ناصر
بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
-
بابائی نژاد، سحر
تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
-
باغبان باغستان، احسان
تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
-
باقری، هادی
تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
-
بلوچی، حسین
بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
پ
-
پورسلطانی زرندی، حسین
فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-25]
ج
-
جبرائیلی، آرمان
امکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
-
جوانمرد، مینا
بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
چ
-
چورلی، علی
بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
ح
-
حاتمی، مازیار
تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
-
حیدری، رضا
بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
-
حیدری، رضا
بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
-
حیدری توپکانلو، محسن
تحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
-
حسامی، شیما
تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
-
حسینی، سید عماد
تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
خ
-
خداپرست، سیاوش
بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
-
خدامرادپور، مژگان
تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
-
خرقه پوش، شرمین
تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
-
خرم، محمد حسن
تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
-
خسروی، سکینه
نقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
-
خسروی زاده، اسفندیار
اثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
د
-
داوری، علیرضا
ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
-
درویشی هرزویلی، فریبرز
تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
-
دست آموز، لیلا
طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
ر
-
رحمانی، یاسمن
تحلیل محتوای سایتهای فروش اینترنتی محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
-
رحیمیکلور، حسین
نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
-
رضایی صوفی، مرتضی
بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
-
رمضانی نژاد، رحیم
تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
ز
-
زارعیان، حسین
طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
-
زمانی دادانه، شاهو
تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
س
-
سالاری، ریحانه
بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
-
سعادتمندی، جواد
اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
-
سمیع، سپیده
بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
ش
-
شاه منصوری، عزت اله
اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
-
شجیع، کیانوش
بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
-
شهلایی، جواد
الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]
ص
-
صالحی، سعادت اله
اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
ع
-
عبدالهی، محمدحسن
طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
-
عیدی، حسین
شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
غ
-
غلامی ترکسلویه، سجاد
طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
ف
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل محتوای سایتهای فروش اینترنتی محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
-
فردوسی، محمدحسن
اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
فرزان، فرزام
بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
-
فرقانی اوزرودی، محمدباقر
رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
-
فقیرگنجی، ملیحه
الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]
ق
-
قاسمی، حمید
تحلیل محتوای سایتهای فروش اینترنتی محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
-
قلی پور، نگار
شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
ک
-
کشکر، سارا
الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]
گ
-
گل گلی، مهناز
بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
-
گوهر رستمی، حمیدرضا
تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
م
-
محرم زاده، مهرداد
راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفهای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
-
محمدی، سردار
تحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
-
محمدی، سینا
بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
-
محمدی ترکمانی، احسان
امکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
-
محمدی ترکمانی، حجت
امکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
-
محمودیان، عابد
تحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
-
مرادی، محمدرضا
تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
-
میرزایی، فهیمه
طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
-
معاون افشاری، سید مصطفی
بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
-
مندعلی زاده، زینب
اثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
-
موحد، سید محمد رضا
نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
ن
-
نادریان، مسعود
ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
-
ناظمی، علی
تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
-
نظری، رسول
ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
-
نوری، محمد سیوان
راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفهای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
و
-
ویسی، کورش
ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
ه
-
هنری، حبیب
الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]
ی
-
یزدانی، فرشاد
رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
-
یعقوبی، علی
رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
-
یکتایار، مظفر
تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
-
یوسفی، بهرام
شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد