نمایه نویسندگان

ا

  • اتقیاء، ناهید تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
  • ایزدی، شنو ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاه‌های خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
  • اسداللهی، احسان بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
  • اسمعیلی، محسن اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
  • اقبال، مریم بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]

ب

  • بای، ناصر نقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
  • بای، ناصر بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
  • بابائی نژاد، سحر تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
  • باغبان باغستان، احسان تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
  • باقری، هادی تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
  • بلوچی، حسین بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]

پ

  • پورسلطانی زرندی، حسین فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-25]

ج

  • جبرائیلی، آرمان امکان‌سنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
  • جوانمرد، مینا بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]

چ

  • چورلی، علی بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]

ح

  • حاتمی، مازیار تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
  • حیدری، رضا بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
  • حیدری، رضا بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
  • حیدری توپکانلو، محسن تحلیل گزارش و کنترل نمونه‌های بدون پاسخ‌ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
  • حسامی، شیما تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
  • حسینی، سید عماد تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]

خ

  • خداپرست، سیاوش بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
  • خدامرادپور، مژگان تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
  • خرقه پوش، شرمین تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
  • خرم، محمد حسن تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
  • خسروی، سکینه نقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
  • خسروی زاده، اسفندیار اثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]

د

  • داوری، علیرضا ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
  • درویشی هرزویلی، فریبرز تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
  • دست آموز، لیلا طراحی مدل شایستگی‌های بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]

ر

  • رحمانی، یاسمن تحلیل محتوای سایت‌های فروش اینترنتی محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • رحیمی‌کلور، حسین نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاه‌های ورزشی در رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان: با میانجی‌گری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
  • رضایی صوفی، مرتضی بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
  • رمضانی نژاد، رحیم تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]

ز

  • زارعیان، حسین طراحی مدل شایستگی‌های بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
  • زمانی دادانه، شاهو تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]

س

  • سالاری، ریحانه بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
  • سعادتمندی، جواد اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
  • سمیع، سپیده بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]

ش

  • شاه منصوری، عزت اله اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
  • شجیع، کیانوش بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
  • شهلایی، جواد الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]

ص

  • صالحی، سعادت اله اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]

ع

  • عبدالهی، محمدحسن طراحی مدل شایستگی‌های بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
  • عیدی، حسین شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]

غ

ف

  • فراهانی، ابوالفضل تحلیل محتوای سایت‌های فروش اینترنتی محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • فردوسی، محمدحسن اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
  • فرزان، فرزام بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
  • فرقانی اوزرودی، محمدباقر رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
  • فقیرگنجی، ملیحه الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]

ق

  • قاسمی، حمید تحلیل محتوای سایت‌های فروش اینترنتی محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
  • قزلسفلو، حمیدرضا بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
  • قلی پور، نگار شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]

ک

  • کشکر، سارا الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]

گ

  • گل گلی، مهناز بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
  • گوهر رستمی، حمیدرضا تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]

م

  • محرم زاده، مهرداد راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفه‌ای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
  • محمدی، سردار تحلیل گزارش و کنترل نمونه‌های بدون پاسخ‌ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
  • محمدی، سینا بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
  • محمدی ترکمانی، احسان امکان‌سنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
  • محمدی ترکمانی، حجت امکان‌سنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
  • محمودیان، عابد تحلیل گزارش و کنترل نمونه‌های بدون پاسخ‌ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
  • مرادی، محمدرضا تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
  • میرزایی، فهیمه طراحی مدل شایستگی‌های بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
  • معاون افشاری، سید مصطفی بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
  • مندعلی زاده، زینب اثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
  • موحد، سید محمد رضا نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاه‌های ورزشی در رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان: با میانجی‌گری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]

ن

  • نادریان، مسعود ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
  • ناظمی، علی تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
  • نظری، رسول ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
  • نوری، محمد سیوان راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفه‌ای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]

و

  • ویسی، کورش ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاه‌های خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]

ه

  • هنری، حبیب الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-34]

ی

  • یزدانی، فرشاد رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
  • یعقوبی، علی رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
  • یکتایار، مظفر تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
  • یوسفی، بهرام شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]