آداب و معاشرتنقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
آسیب شناسیآسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
آگاهی از برندنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
آگاهی از تبلیغاتنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
آمادگی جسمانیتبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
آمیخته بازاریابیتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
آمیخته ترویجارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
آموزش کارآفرینیاثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
آوازه برندتاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
ا
ابراز وجود با برند (برندهای خود بیان)بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
ابعاد گردشگریمطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
احساساتتاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
احساساتتأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
احساس شادینقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
اخلاق حرفه ایارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
ایرانکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
ایراننقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
ارتقائ برندتعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
ارزیابی عملکرداندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
ارزش ویژه برندتبیین ویژگیهای شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
ارزش ویژه برندنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
ارزش ویژه مشتریتأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
اسپانسرراهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفهای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
اسپانسرشیپموانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
استادیومبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
استراتژیشناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
استراتژیکارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
استقلال تهرانبررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
اعتمادنقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
اعتماد برندتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
افراد مشهورنقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 72-51]
اقتصادیتاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
اقدامات مسئولیت اجتماعیبررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
اکوتوریسم ورزشیامکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
البرزاندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
اماکن آبیتأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
اماکن ورزشیشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
اماکن ورزشیتاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
امکانسنجیامکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
امنیتشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
امنیت اجتماعیبررسی راهکارهای کاربردی سازی رویدادهای ورزشی محلی در جهت پویایی محیطهای پرخطر اجتماعی با تأکید بر بهبود امنیت اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
اندازه گیری عملکردشناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
اینستاگرامبررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
اینستاگرامتحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
انگیزششناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
انگیزه مشارکت ورزشیتبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
اوقاتفراغترابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
ب
بازارایابی رابطهمندموانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
بازاریابیتأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
بازاریابیارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
بازاریابیاثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
بازاریابیتعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
بازاریابیارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
بازاریابی اجتماعیتبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
بازاریابی الکترونیکبازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
بازاریابی شبکهایموانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
بازاریابی کارآفرینانهآزمون مدل نقش میانجیگری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارافرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعههای ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401]
بازاریابی مستقیمموانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
بازاریابی ورزشیتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
بازاریابی ورزشیارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
بازاریابی ورزشیتحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
بازاریابی ورزشینقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
بازاریابی ورزشیشناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
بازی های ویدئوییشناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
باشگاه بدنسازینقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
باشگاه شهرخودروبررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
باشگاه های خصوصیارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
باشگاههای فوتبالتاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
باشگاههای ورزشی خصوصینقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
باشگاه ورزشیتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
بجنوردتأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
بخشبندیبخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
برند شهریتأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
بینندگانتأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
پ
پارکهای آبیتعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
پذیرش فناوری های اطلاعاتبازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
پرسپولیستاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
پزشکیتبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
پوشاک ورزشیشناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
پوشاک ورزشیتعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
ت
تأثیرپذیریبررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
تاریخچه تیمتأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
تبلیغاتراهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفهای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
تبلیغاتطراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
تبلیغات با استفاده از ورزشتحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
تجارت الکترونیکموانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
تجربه برندتعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
تجربه ی حسیتأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
تجربه خدمتنقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
تجربه منفی گذشتهتأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
تحلیل محتواتحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
تحلیل محیطیتحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
ترجیح برندبررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
ترکیهکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
تسهیلاتمدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
تصمیمگیریتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
تصویربررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
تصویر برندنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
تصویر برندتأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
تصویر حامی مالیتاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
تصویر ذهنی کشور مبدأ برندتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
تعامل مشتریبررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
تفکر استراتژیکتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
تقاضای بازاربررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
تکنولوژیبررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
تلگرامبررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
تلویزیونکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
تمایز برندتاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
تماشاگربررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
تماشاگربخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
تماشاگرنقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
تماشاگرانتأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
تمایل به حضور مجددآزمون مدل نقش میانجیگری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارافرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعههای ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401]
تمایل به خرید سبزتأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
تمایل حضور مشتریتعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
تمایل مشتریانطراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
تیم ورزشیاعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 21-1]
تنفر از برندتأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
توان جامعه میزبانامکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
توسعهشناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
توسعه رقابتیشناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
توسعه مشارکتطراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
تولید کنندگانرابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
ج
جام ملتهای آسیا 2019تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
جمهوری اسلامی ایرانتاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
جنسیتتحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
جوامع محلیتأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
ح
حامیانموانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
حسادت به برندبررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
حس به مکانتاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
دانشجویان علوم ورزشیبررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
درآمدزایی"اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
درک ریسک مقصدتاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
درگیری ورزشیتاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
دلبستگی به رویدادتاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
دلفی فازیشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
راهبردتحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
رسانه اجتماعینقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
رسانه اجتماعیتعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
رسانه اجتماعیارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
رسانه های اجتماعیطراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
رسانه های ارتباطیبررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
ریسکپذیریاثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
رضایتتاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
رضایترابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
رضایتارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
رضایت مشتریتأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
رضایت مصرف کنندگاننقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
رضایتمندیتاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
رضایتمندیفراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-25]
رضایتمندیآزمون مدل نقش میانجیگری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارافرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعههای ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401]
رضایتمندیمدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
رضایتمندیمقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
رضایتمندی مشتریتعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
رفتار اخلاقی فروشندگاننقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
رفتار شهروندی برندتاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
روحیه کارآفرینیبررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
رویدادهای محلیبررسی راهکارهای کاربردی سازی رویدادهای ورزشی محلی در جهت پویایی محیطهای پرخطر اجتماعی با تأکید بر بهبود امنیت اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
رویداد ورزشیتأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
روش های تصمیم گیری چند شاخصهشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
رویکرد دلفی _ فازیشناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
روند پژوهشتحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
ز
زیبایی شناختیتأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
س
ساختار مدیریتیراهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفهای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
سازمانهای ورزشیموانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
سازمان ورزشیفراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-25]
سالمندانتبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
سریالکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
سواد اکوتوریسمامکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
سواد دیجیتالنقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
شبکه های اجتماعیتأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
شبکههای اجتماعیتحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
شرطبندیآسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاریتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
شهرتبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
شهرت تیمتأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
شواهد برندتاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
صنعت گردشگریمطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
صنعت ورزشتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
صنعت ورزشتحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
صنعت ورزشتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
عزت نفسبررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
عشق به برندبررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
عشق به برندبررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
عشق به برندتاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
علائم بصریکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
علوم ورزشیاثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
علوم ورزشیکاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]
عملکردتاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
عملکرد سازمانیشناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
عوامل تجاریشناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
عوامل تخصصیشناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
عوامل محیطیشناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
عوامل مدیریتیشناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
ف
فدراسیونارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
فراتحلیلفراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-25]
فروشگاه های ورزشیمدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
فروشگاههای ورزشینقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
فعالیتهای زیستمحیطیتأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
فناوری اطلاعاتاثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
فن بیانطراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
فوتبالبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
فوتبالبخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
فوتبالشناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
فوتبالنقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
ق
قابل اطمینان بودن"تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
قصد خریدتأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
قصد خریدتاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
قصد خرید مجددتأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
قصد کارآفرینانهاثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
قیمت و کیفیت کالامدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
ک
کارآییاندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
کارافرینیاثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
کافهها و فروشگاههای ورزشینقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
کردستانبازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
کرونا ویروسبررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
کسب و کارهای ورزشیبررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
کسب وکار ورزشیشناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
کشتیتحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
کیفیت خدماتتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
کیفیت خدماتفراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-25]
کیفیت خدماتمقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
کیفیت خدماتتعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
کلید واژگان: عوامل موثرتعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
کنترل هزینهاثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
گ
گردشگرانتأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
گردشگری ورزشیبازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
گردشگری ورزشیمطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
گردشگری ورزشیطراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
گردشگری ورزشیتاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
ل
لیگ برتربررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
لیگ برتربخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
لیگ برترنقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
لیگ برتر فوتبالشناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
لیگ برتر فوتبالبررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
لیگ برتر فوتبال ایرانموانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
م
مالکیت روانشناختینقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
مجازیآسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
مجموعه ورزشیآزمون مدل نقش میانجیگری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارافرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعههای ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401]
محصولات ورزشیرابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
محصولات ورزشیتأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
محصولات ورزشیطراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
محصول سبزتأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
محیط پرخطربررسی راهکارهای کاربردی سازی رویدادهای ورزشی محلی در جهت پویایی محیطهای پرخطر اجتماعی با تأکید بر بهبود امنیت اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
محیط خدمت رسانیتأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
محیطزیستتأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
مدیریتشناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
مدیریت اماکنتأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
مدیر ورزشیتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
مدل پیوستار روانیبخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
مزیت رقابتیبررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
مسئولیت اجتماعیبررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
مسئولیت اجتماعیبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
مسئولیت پذیری اجتماعیتاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
مشارکت تفریحیرابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
مشارکت ورزشیطراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
مشتریشناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
مشتریتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
مشتریانمدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
مشتریانتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
مشتریانارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
مشتریانرابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
مشتریانمقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
مشتری مدارینقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
مشهدتعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
مصرف کنندگانتعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
مصرف کنندگان ورزشیبررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
نشریات مدیریت ورزشیتحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
نقش میانجیتاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
نگرشتحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
نگرش مشتریانبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
نمونه بدون پاسخ به پرسشنامهتحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
نوآوری در خدماتتأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
و
واژگان کلیدی: دیپلماسیتاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
واژههای کلیدی: امنیتتاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
ورزشارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
ورزشبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
ورزشمقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
ورزشیتاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
ورزش الکترونیکشناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
ورزشکارانتأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
ورزشکاران آماتوررابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
ورزش گیلانطراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
ویژگی شخصیتیاثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
ویژگی های دموگرافیکبررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
ویژگی های شخصیتیبررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
وفاداریشناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
وفاداریرابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
وفاداریتاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
وفاداریبررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
وفاداریمقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
وفاداری برندنقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
وفاداری به برندتعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
ه
هیات ورزشیاندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
هندبالارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
هنر ابراز وجودطراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
هواداریتاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
هوادارانبررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]