آداب و معاشرتنقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
آسیب شناسیآسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
آگاهی از برندنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
آگاهی از تبلیغاتنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
آمیخته بازاریابیتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
ا
ابعاد گردشگریمطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
احساساتتاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
ایرانکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
ارزیابی عملکرداندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
ارزش ویژه برندتبیین ویژگیهای شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
ارزش ویژه برندنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
ارزش ویژه مشتریتأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
اسپانسرشیپموانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
استادیومبررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
البرزاندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
اماکن ورزشیشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
امنیتشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
ب
بازارایابی رابطهمندموانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
بازاریابیتأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
بازاریابیارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
بازاریابی الکترونیکبازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
بازاریابی سبزبررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
بازاریابی ورزشیتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
تحلیل محتواتحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
تحلیل محیطیتحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
ترجیح برندبررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
ترکیهکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
تسهیلاتمدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
تصمیمگیریتحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
تصویر برندنقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
تفکر استراتژیکتأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
تقاضای بازاربررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
تلویزیونکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
تماشاگربررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
تماشاگربخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
تیم ورزشیاعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 21-1]
تنفر از برندتأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
توسعه رقابتیشناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
ح
حامیانموانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
خ
خلاقیت فروشندگاننقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
د
دلفی فازیشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
راهبردتحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
رسانه اجتماعیارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
رضایتتاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
رضایتارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
رضایت مصرف کنندگاننقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
رضایتمندیمدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
روش های تصمیم گیری چند شاخصهشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
رویکرد دلفی _ فازیشناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
روند پژوهشتحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
س
سریالکاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
ش
شبکه های اجتماعیتأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]