کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تعداد مقالات: 2
1. ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی

دوره 1، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 133-116

حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن


2. ‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 174-149

فرشته فیروزیان؛ حسن بحرالعلوم؛ حوریه دهقانپوری