نشریه علمی "مطالعات بازاریابی ورزشی" دانشگاه کردستان در سال 1398 با شماره ثبت 85025 از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به اخذ مجوز انتشار به صورت فصلنامه را با زبان فارسی گردید. این نشریه علمی در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1402، موق به کسب رتبه گردید.
 
  زمینه ها و محورهای مجله شامل موارد ذیل خواهد بود:
  · استراتژی های بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش
  · تصمیم گیری در بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش
  · داده کاوی در بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش
  · سیستم های اطلاعات بازاریابی ورزشی
  · هوشمندی بازاریابی ورزشی
  · بازاریابی و تحقیقات بازار الکترونیک
  · مدیریت ارتباط با مشتری
  · برندینگ در ورزش
  · نوآوری در بازاریابی ورزشی
  · مدیریت زنجیره تامین
  · بازاریابی جهانی
  · مهندسی فروش و بازاریابی در ورزش
  · رفتار خرید مصرف کنندگان ورزشی
  · بازاریابی در گردشگری ورزشی
  · بازاریابی در سازمان ها و منابع انسانی ورزشی
  · اسپانسرشیپ تیم ها و باشگاه های ورزشی
  · رویدادهای ورزشی
  · و غیره
 نشریه "مطالعات بازاریابی ورزشی" نشریهای علمی است و  اولویت ارزیابی، داوری و انتشار را به مقالاتی اختصاص خواهد داد که ضمن نوآوری و توسعه کاربردهای نظری و عملی، حاصل پژوهشهای بنیادی، کاربردی و توسعهای در حیطة حامیگری، مدیریت و بازاریابی ورزشی باشند.