درباره نشریه

 


 نشریه علمی "مطالعات بازاریابی ورزشی" دانشگاه کردستان در سال 1398 با شماره ثبت 85025 از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به اخذ مجوز انتشار به صورت فصلنامه را با زبان فارسی گردید. این نشریه علمی در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1402، موق به کسب رتبه گردید.

 

  زمینه ­ها و محورهای مجله شامل موارد ذیل خواهد بود:

  · استراتژی­ های بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش

  · تصمیم­ گیری در بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش

  · داده­ کاوی در بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش

  · سیستم­ های اطلاعات بازاریابی ورزشی

  · هوشمندی بازاریابی ورزشی

  · بازاریابی و تحقیقات بازار الکترونیک

  · مدیریت ارتباط با مشتری

  · برندینگ در ورزش

  · نوآوری در بازاریابی ورزشی

  · مدیریت زنجیره تامین

  · بازاریابی جهانی

  · مهندسی فروش و بازاریابی در ورزش

  · رفتار خرید مصرف­ کنندگان ورزشی

  · بازاریابی در گردشگری ورزشی

  · بازاریابی در سازمان­ ها و منابع انسانی ورزشی

  · اسپانسرشیپ تیم ­ها و باشگاه­ های ورزشی

  · رویدادهای ورزشی

  · و غیره


 نشریه "مطالعات بازاریابی ورزشی" نشریه‌ای علمی است و  اولویت ارزیابی، داوری و انتشار را به مقالاتی اختصاص خواهد داد که ضمن نوآوری و توسعه کاربردهای نظری و عملی، حاصل پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در حیطة حامی‌گری، مدیریت و بازاریابی ورزشی باشند.