نشریه علمی "مطالعات بازاریابی ورزشی" دانشگاه کردستان در سال 1398 با شماره ثبت 85025 از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به اخذ مجوز انتشار به صورت فصلنامه را با زبان فارسی گردید. این نشریه علمی در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1402، موق به کسب رتبه گردید.
زمینه ها و محورهای مجله شامل موارد ذیل خواهد بود:
· استراتژی های بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش
· تصمیم گیری در بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش
· داده کاوی در بازاریابی و تحقیقات بازار ورزش
· سیستم های اطلاعات بازاریابی ورزشی
· هوشمندی بازاریابی ورزشی
· بازاریابی و تحقیقات بازار الکترونیک
· مدیریت ارتباط با مشتری
· برندینگ در ورزش
· نوآوری در بازاریابی ورزشی
· مدیریت زنجیره تامین
· بازاریابی جهانی
· مهندسی فروش و بازاریابی در ورزش
· رفتار خرید مصرف کنندگان ورزشی
· بازاریابی در گردشگری ورزشی
· بازاریابی در سازمان ها و منابع انسانی ورزشی
· اسپانسرشیپ تیم ها و باشگاه های ورزشی
· رویدادهای ورزشی
· و غیره
نشریه "مطالعات بازاریابی ورزشی" نشریهای علمی است و اولویت ارزیابی، داوری و انتشار را به مقالاتی اختصاص خواهد داد که ضمن نوآوری و توسعه کاربردهای نظری و عملی، حاصل پژوهشهای بنیادی، کاربردی و توسعهای در حیطة حامیگری، مدیریت و بازاریابی ورزشی باشند.