کلیدواژه‌ها = رفتار مصرف‌کننده
نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2023.139705.1248

فهیمه قلی پور؛ احسان اسداللهی؛ اکبر معرفتی


تأثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده: نقش میانجی تصویر برند در باشگاه‌های منتخب ورزشی لوکس تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اردیبهشت 1404

10.22034/sms.2025.141883.1396

امیر مرادی نیکنام؛ صادق فتاحی میلاسی