کلیدواژه‌ها = رفتار خرید
نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2023.139705.1248

فهیمه قلی پور؛ احسان اسداللهی؛ اکبر معرفتی


رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 تیر 1403

10.22034/sms.2024.141331.1357

نگار بندانی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع