نویسنده = مهرعلی همتی نژاد
تاثیر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی عوامل مرتبط با مشتری بر قصد خرید البسه ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.140500.1289

علی قنوعی؛ محمد همتی نژاد؛ مهرعلی همتی نژاد


طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها)

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 113-80

https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.004

مهرعلی همتی نژاد؛ حسین براخاص؛ علی صفاتیان؛ لیلا شهبازپور