نویسنده = ������������ ������ ��������
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2024.139707.1250

امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه


تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 220-187

10.22034/sms.2022.62418

حامد بروشک؛ سید نعمت خلیفه؛ مهوش نوربخش؛ پریوش نوربخش