نویسنده = مهوش نوربخش
مدل‌سازی ساختاری تفسیری اثرگذاری افراد تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی بر رفتار گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 فروردین 1404

10.22034/sms.2025.142640.1436

زهرا وکیلی قاهانی؛ مهوش نوربخش؛ عباس خدایاری؛ پریوش نوربخش


تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی

دوره 4، شماره 3، آبان 1402، صفحه 37-52

10.22034/sms.2023.62832

حمیدرضا تهمتن؛ مهدی کهندل؛ مهوش نوربخش؛ محی الدین بهاری