نویسنده = سمیرا علی آبادی
مدل ساختاری تفسیری عوامل تعیین کننده بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در کسب و کارهای ورزشی الکترونیکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1403

10.22034/sms.2025.140557.1299

زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی


ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 5، شماره 4، اسفند 1403

10.22034/sms.2024.140481.1287

شیما حسامی؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی