کلیدواژه‌ها = قصد خرید
گذر به گذشته: بازاریابی نوستالژیک و تأثیر آن بر خرید کالاهای ورزشی با کمک ملی‌گرایی و فرهنگ مصرف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 تیر 1404

10.22034/sms.2025.142626.1434

نوشین بنار؛ صادق فتاحی میلاسی؛ علی نظریان


تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس

دوره 6، شماره 2، تیر 1404

10.22034/sms.2025.141759.1387

حسین بلوچی؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ عیسی نیازی


تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 95-74

10.22034/sms.2022.62613

شاهو زمانی دادانه؛ علی اصغر درودیان؛ محمد زرگر اصفهانی


تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 120-146

https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.766

فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی