کلیدواژه‌ها = قصد خرید
نقش کیفیت کالاهای ورزشی و خدمات فروشگاه‌ها در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 آبان 1403

10.22034/sms.2024.139915.1260

مهدی بشیری؛ رسول فرجی؛ سپیده شبانی


تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 95-74

10.22034/sms.2022.62613

شاهو زمانی دادانه؛ علی اصغر درودیان؛ محمد زرگر اصفهانی


تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 120-146

https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.766

فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی