کلیدواژه‌ها = مدیریت
شناسایی شاخص‌های مؤثر بر اصلاح الگوی ذهنی مشتریان مردد باشگاه‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1403

10.22034/sms.2025.140032.1267

شیرکو میرکی؛ مژگان خدامرادپور؛ مظفر یکتایار


نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 53-68

10.22034/sms.2024.140779.1315

سردار محمدی؛ ناصر سروش؛ الهه دانش راد؛ لیلا نظری؛ طاهره محسنی سرشت