موضوعات = مدیریت ورزشی، بازاریابی
رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 تیر 1403

10.22034/sms.2024.141331.1357

نگار بندانی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع


تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.141312.1354

کاوه میرانی؛ فرشاد تجاری؛ نگار آرازشی


تاثیر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی عوامل مرتبط با مشتری بر قصد خرید البسه ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.140500.1289

علی قنوعی؛ محمد همتی نژاد؛ مهرعلی همتی نژاد


ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.140247.1274

فاتح فرازیانی؛ فهیمه موئمنی فر؛ هانیه آران دشتی


دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1403

10.22034/sms.2024.140308.1278

زینب خالقی آرانی؛ مینا مستحفظیان؛ داود نصراصفهانی


ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 5، شماره 4، اسفند 1403

10.22034/sms.2024.140481.1287

شیما حسامی؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی


شناسایی و تجزیه و تحلیل مفاهیم برجسته در بازاریابی دیجیتال و ورزش

دوره 5، شماره 4، اسفند 1403

10.22034/sms.2024.140983.1328

حامد گل محمدی؛ سجاد قدمی؛ سجاد پاشایی؛ حمیدرضا زلفی