کلیدواژه‌ها = محصولات ورزشی
ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.140247.1274

فاتح فرازیانی؛ فهیمه موئمنی فر؛ هانیه آران دشتی


واکاوی تاثیر ارتباطات بازاریابی سبز بر رفتار خرید سبز محصولات ورزشی با درنظرگرفتن نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 فروردین 1404

10.22034/sms.2025.142868.1456

سید محمد رضا موحد؛ مسلم سلیمان پور؛ رضا نوروزی اجیرلو


تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 120-146

https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.766

فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی