کلیدواژه‌ها = بازاریابی ورزشی
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2024.139707.1250

امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه


نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 1-12

10.22034/sms.2023.62665

حسین عبدالملکی؛ بهاره خلیلی؛ فاطمه زرسینه؛ مریم صادقی؛ زهرا فتحی


نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 57-30

https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.002

سعید فرهادی سوادرودباری؛ جبار سیف‌پناهی شعبانی؛ مصطفی جعفری؛ تکتم سالاری


تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 143-114

https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.005

مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ وحید نورمندی پور


تحلیل گزارش و کنترل نمونه‌های بدون پاسخ‌ در مقالات بازاریابی ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 153-178

https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.533

سردار محمدی؛ محسن حیدری توپکانلو؛ عابد محمودیان