کلیدواژه‌ها = فوتبال
شناسایی کارکردهای استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1379

10.22034/sms.2001.141242.1346

وجیهه جوانی؛ ناصر دخت باقر؛ سعید پاشازاده؛ یعقوب بدری آذرین


تحلیل وبسایت رسمی باشگاه فوتبال لیورپول از منظر مدیریت هواداران

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 69-87

10.22034/sms.2024.140660.1303

مهدی رسولی؛ سامان مهری؛ مریم عزیزیانی


بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 75-51

https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.970

رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ فاطمه احمدی؛ محسن نوروزی