نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی برند تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • آمیختۀ بازاریابی مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • آینده‌پژوهی آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • آینده‌‌نگری راهبردی دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]

ا

  • اپلیکیشن ورزشی کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندی‌های کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • اداره کل ورزش و جوانان نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • ارتباط اجتماعی پایدار تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • ارزیابی نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
  • ارزش برند تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • استارتاپ‌‌های ورزشی دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • استراتژی تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • اصالت برند تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • اعتماد مشتریان تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • اقتصاد ورزشی ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • الگوریتم KNN پیش‌بینی ماندگاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]
  • اینترنت کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندی‌های کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]

ب

  • بازاریابی انگیزشی ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی چابک تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • بازاریابی حسی طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی دیجیتال ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی محتوایی" ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • بازاریابی هوش مصنوعی" پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • بازاریابی ورزش نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی ورزش" تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی ورزشی تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • بازاریابی ورزشی ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی‌ورزشی نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
  • باشگاه تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
  • باشگاه های ورزشی پیش‌بینی ماندگاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]
  • برندهای پوشاک ورزشی آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • بهزیستی معنوی نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]

پ

  • پردازش شناختی پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
  • پیش بینی پیش‌بینی ماندگاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]

ت

  • تأمین مالی تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
  • تبلیغات دهان به دهان مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • تبلیغات محیطی تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • تحرکات سلامت بخش ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • تحلیل‌محتوا نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
  • ترجیح برند تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • تصویر ذهنی برند تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • تصویرسازی از آینده آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • تقلیل‌گرایی هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
  • تناسب‌اندام کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندی‌های کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • توسعه تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • توسعه محصولات ورزشی ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • توصیه عمیق" تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • تولید ناخالص داخلی تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • تئوری داده بنیاد" ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]

ج

  • جامعه شناسی ورزشی هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
  • جذب شناختی" تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]

ح

  • حامی مالی تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
  • حجم نقدینگی تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • حق پخش تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]

د

  • دانش مشتری پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
  • درگیری رفتاری پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
  • دلبستگی عاطفی طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]

ر

  • رشته ورزشی فیزیک ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • رشد اقتصادی تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • رضایتمندی طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • رفتار خرید نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • رفتار مصرف‌کننده نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • رفتارهای نوآورانه نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • رهبری مثبت‌گرا نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]

ز

  • زنجیره تامین ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • زیورآلات ورزشی تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]

س

  • سبک زندگی ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • سیستم ان‌ال‌پی" پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • سیستم رکامندد" پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • سیستم سنتیمنت آنالایزز" پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • سلامتی کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندی‌های کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • سناریونویسی دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]

ش

  • شبکه های اجتماعی تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • شبکه‌های اجتماعی ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]

ص

  • صنعت تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • صنعت ورزش دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]

ظ

  • ظرفیت جذب دانش ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]

ع

  • عرضه و تقاضا ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • عملکرد تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
  • عملکرد توسعه محصول ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]

ف

  • فعالیت‌بدنی ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • فناوری ورزشی کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندی‌های کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • فوتبال تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]

ق

  • قابلیت‌‌های پویا دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • قصد خرید مجدد تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]

ک

  • کارآفرینی ورزشی نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • کالاهای ورزشی ایرانی" پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • کالای ورزشی جعلی نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • کسب و کار الکترونیکی ورزشی" ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • کسب و کارهای ورزشی ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • کلید واژه‌ها: نقدکتاب نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]

گ

  • گراندد تئوری هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
  • گوشی هوشمند کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندی‌های کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]

م

  • ماندگاری پیش‌بینی ماندگاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]
  • محصولات ورزشی تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • مدیریت نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
  • مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک" ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • مدیریت باشگاه مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • مدیریت راهبردی آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • مدیریت عدم‌قطعیت آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • مدیریت ورزشی هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
  • مدیریت ورزشی ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • مزیت رقابتی تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • مشتریان طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • مصرف کننده ورزشی" تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]

ن

  • نیت رفتاری تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • نرخ تورم تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • نظریه برخاسته از داده ها ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • نظریه چند پایه هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
  • نوآوری باز تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]

و

  • ورزش ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • وفاداری طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
  • وفاداری برند تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • وفاداری به برند مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]

ه

  • هزینه های ورزشی تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • هم‌آفرینی ارزش پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
  • هم‌نوآوری پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
  • هوادار مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]