آ
-
آگاهی برند
تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجیگری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
آمیختۀ بازاریابی
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
آیندهپژوهی
آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
آیندهنگری راهبردی
دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپهای ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]
ا
-
اپلیکیشن ورزشی
کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشنهای سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندیهای کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
اداره کل ورزش و جوانان
نقش میانجی کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبتگرا بر رفتارهای نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
ارتباط اجتماعی پایدار
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
ارزیابی
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
-
ارزش برند
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
استارتاپهای ورزشی
دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپهای ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
استراتژی
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
اصالت برند
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
اعتماد مشتریان
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
اقتصاد ورزشی
ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
الگوریتم KNN
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]
-
اینترنت
کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشنهای سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندیهای کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
ب
-
بازاریابی انگیزشی
ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
بازاریابی چابک
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی حسی
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
بازاریابی دیجیتال
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی رسانه های اجتماعی
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
بازاریابی محتوایی"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
بازاریابی هوش مصنوعی"
پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی ورزش
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
بازاریابی ورزش"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
بازاریابی ورزشی
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
بازاریابی ورزشی
ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
بازاریابیورزشی
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
-
باشگاه
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
-
باشگاه های ورزشی
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]
-
برندهای پوشاک ورزشی
آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
بهزیستی معنوی
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
پ
-
پردازش شناختی
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
-
پیش بینی
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]
ت
-
تأمین مالی
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
-
تبلیغات دهان به دهان
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
تبلیغات محیطی
تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجیگری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
تحرکات سلامت بخش
ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
تحلیلمحتوا
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
-
ترجیح برند
تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجیگری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
تصویر ذهنی برند
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
تصویرسازی از آینده
آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
تقلیلگرایی
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
-
تناسباندام
کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشنهای سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندیهای کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
توسعه
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
توسعه محصولات ورزشی
ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
توصیه عمیق"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
تولید ناخالص داخلی
تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینههای ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
تئوری داده بنیاد"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
ج
-
جامعه شناسی ورزشی
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
-
جذب شناختی"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
ح
-
حامی مالی
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
-
حجم نقدینگی
تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینههای ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
حق پخش
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
د
-
دانش مشتری
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
-
درگیری رفتاری
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
-
دلبستگی عاطفی
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
ر
-
رشته ورزشی فیزیک
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
رشد اقتصادی
تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینههای ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
رضایتمندی
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
رفتار خرید
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
رفتار مصرفکننده
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
رفتارهای نوآورانه
نقش میانجی کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبتگرا بر رفتارهای نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
رهبری مثبتگرا
نقش میانجی کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبتگرا بر رفتارهای نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]
ز
-
زنجیره تامین
ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
زیورآلات ورزشی
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
س
-
سبک زندگی
ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
سیستم انالپی"
پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
سیستم رکامندد"
پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
سیستم سنتیمنت آنالایزز"
پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
سلامتی
کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشنهای سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندیهای کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
سناریونویسی
دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپهای ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]
ش
-
شبکه های اجتماعی
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
شبکههای اجتماعی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
ص
-
صنعت
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
صنعت ورزش
دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپهای ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]
ظ
-
ظرفیت جذب دانش
ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ع
-
عرضه و تقاضا
ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
عملکرد
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 35-52]
-
عملکرد توسعه محصول
ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ف
-
فعالیتبدنی
ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
فناوری ورزشی
کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشنهای سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندیهای کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
فوتبال
تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجیگری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
ق
-
قابلیتهای پویا
دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپهای ورزشی: سناریونگاری [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
قصد خرید مجدد
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]
ک
-
کارآفرینی ورزشی
نقش میانجی کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبتگرا بر رفتارهای نوآورانه [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
کالاهای ورزشی ایرانی"
پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
کالای ورزشی جعلی
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
کسب و کار الکترونیکی ورزشی"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
کسب و کارهای ورزشی
ارتباط عمیق بین زنجیره تأمین و ظرفیت جذب دانش: راهبردی برای بهبود عملکرد توسعه محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
کلید واژهها: نقدکتاب
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
گ
-
گراندد تئوری
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
-
گوشی هوشمند
کاوش عوامل موثر در طراحی اپلیکیشنهای سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندیهای کاربران ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
م
-
ماندگاری
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 69-86]
-
محصولات ورزشی
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
مدیریت
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 53-68]
-
مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک"
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مدیریت باشگاه
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
مدیریت راهبردی
آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
مدیریت عدمقطعیت
آینده پژوهی نیروهای تأثیرگذار بر برند پوشاک ورزشی در ایران با تأکید بر عدم قطعیت ها در افق 1414 [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
مدیریت ورزشی
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
-
مدیریت ورزشی
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
مزیت رقابتی
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
مشتریان
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
مصرف کننده ورزشی"
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 3، 1403]
ن
-
نیت رفتاری
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
نرخ تورم
تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینههای ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
نظریه برخاسته از داده ها
ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
نظریه چند پایه
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 87-100]
-
نوآوری باز
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
و
-
ورزش
ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
وفاداری
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 3، 1403]
-
وفاداری برند
تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجیگری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا) [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
وفاداری به برند
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
ه
-
هزینه های ورزشی
تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینههای ورزشی دولت و خانوار در ایران [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
همآفرینی ارزش
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
-
همنوآوری
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
-
هوادار
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 3، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد