موضوعات = مدیریت ورزشی، بازاریابی
رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 تیر 1403

10.22034/sms.2024.141331.1357

نگار بندانی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع


تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.141312.1354

کاوه میرانی؛ فرشاد تجاری؛ نگار آرازشی


ارائه الگوی بازاریابی انگیزشی در ورزش با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 5، شماره 3، آبان 1403

10.22034/sms.2024.140481.1287

شیما حسامی؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی


تأثیر عوامل اقتصادی بر هزینه‌های ورزشی دولت و خانوار در ایران

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403

10.22034/sms.2024.140532.1291

فریبا ثامنی کیوانی؛ سعید امیرنژاد؛ مازیار کلاشی؛ فرشاد ثامنی کیوانی


تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 1-18

10.22034/sms.2024.141000.1329

سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر؛ مهیا شعبانی


نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 53-68

10.22034/sms.2024.140779.1315

سردار محمدی؛ ناصر سروش؛ الهه دانش راد؛ لیلا نظری؛ طاهره محسنی سرشت


هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT)

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 87-100

10.22034/sms.2024.140646.1301

محمد عباس زاده؛ سجاد پاشایی؛ حاجی دوران؛ حامد گل محمدی