موضوعات = مدیریت ورزشی، بازاریابی
دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 فروردین 1403

10.22034/sms.2024.140308.1278

زینب خالقی آرانی؛ مینا مستحفظیان؛ داود نصراصفهانی


هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 فروردین 1403

10.22034/sms.2024.140646.1301

محمد عباس زاده؛ سجاد پاشایی؛ حاجی دوران؛ حامد گل محمدی


نقش میانجی ‌‌کارآفرینی ورزشی در تاثیرگذاری راهبردهای رهبری -مثبت‌گرا بر رفتارهای ‌نوآورانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1403

10.22034/sms.2024.140756.1312

علی کریمی؛ پیمان اکبری؛ همت الله بسطامی؛ محسن اعظمی


نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1403

10.22034/sms.2024.140779.1315

ناصر سروش؛ سردار محمدی؛ الهه دانش راد؛ لیلا نظری؛ طاهره محسنی سرشت


تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی

دوره 4، شماره 3، آبان 1402، صفحه 37-52

10.22034/sms.2023.62832

حمیدرضا تهمتن؛ مهدی کهندل؛ مهوش نوربخش؛ محی الدین بهاری