موضوعات = مدیریت ورزشی، بازاریابی
نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2023.139705.1248

فهیمه قلی پور؛ احسان اسداللهی؛ اکبر معرفتی


دو داستان باورپذیر از آینده صنعت ورزش با تأکید بر نقش استارتاپ‌های ورزشی: سناریونگاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2024.140308.1278

زینب خالقی آرانی؛ مینا مستحفظیان؛ داود نصراصفهانی


تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2023.62756

رضا مرتاضی؛ آزاده سید عالی نژاد؛ محمد جلیلوند


تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22034/sms.2024.139707.1250

امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه


رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 تیر 1403

10.22034/sms.2024.141331.1357

نگار بندانی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع


تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.141312.1354

کاوه میرانی؛ فرشاد تجاری؛ نگار آرازشی


تاثیر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی عوامل مرتبط با مشتری بر قصد خرید البسه ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.140500.1289

علی قنوعی؛ محمد همتی نژاد؛ مهرعلی همتی نژاد


ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.140247.1274

فاتح فرازیانی؛ فهیمه موئمنی فر؛ هانیه آران دشتی


تبیین مدل عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری ورزشی در عراق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مهر 1403

10.22034/sms.2024.142155.1411

محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهند وطن وطن ماشی الجبر


واکاوی بهبود حکمرانی اقتصادی در ورزش کشور با استناد به عوامل بازاریابی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آبان 1403

10.22034/sms.2024.141043.1332

وحید رجبی؛ محمد سلطان حسینی؛ مینا مستحفظیان


نقش کیفیت کالاهای ورزشی و خدمات فروشگاه‌ها در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 آبان 1403

10.22034/sms.2024.139915.1260

مهدی بشیری؛ رسول فرجی؛ سپیده شبانی


شناسایی کارکردهای استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1379

10.22034/sms.2001.141242.1346

وجیهه جوانی؛ ناصر دخت باقر؛ سعید پاشازاده؛ یعقوب بدری آذرین


ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 آذر 1403

10.22034/sms.2024.141316.1355

قاسم رحیمی؛ نرگس رفیعی؛ محمد سلطان حسینی


ارائه مدل فریلنسینگ در صنعت ورزش ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1403

10.22034/sms.2024.141228.1343

داود نصراصفهانی؛ محمد اشرفی


ارایه الگوی توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در ایران: رویکرد الزامات استراتژیک و پیامدهای احتمالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1403

10.22034/sms.2025.142292.1413

زهرا سهرابی؛ مهرداد محرم زاده؛ رسول نظری


تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1403

10.22034/sms.2025.142026.1403

سارا یزدان پناه؛ میرحسن سید عامری؛ رقیه سرلاب


مدل ساختاری تفسیری عوامل تعیین کننده بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در کسب و کارهای ورزشی الکترونیکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1403

10.22034/sms.2025.140557.1299

زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی


شناسایی شاخص‌های مؤثر بر اصلاح الگوی ذهنی مشتریان مردد باشگاه‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1403

10.22034/sms.2025.140032.1267

شیرکو میرکی؛ مژگان خدامرادپور؛ مظفر یکتایار


تدوین الگوی موانع توسعه بازاریابی گردشگری ورزشی ماجراجویانه در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 بهمن 1403

10.22034/sms.2025.142436.1421

جواد قاسم پور؛ محمد پورکیانی؛ محمد قربانی


ارائه الگوی دانشکده علوم ورزشی خلاق و کارآفرین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اسفند 1403

10.22034/sms.2025.142557.1428

جواد رادان فر؛ حسین عیدی


تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اسفند 1403

10.22034/sms.2025.141759.1387

حسین بلوچی؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ عیسی نیازی


جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اسفند 1403

10.22034/sms.2025.141762.1388

اکبر جابری؛ اسما فکرت


مدل‌سازی ساختاری تفسیری اثرگذاری افراد تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی بر رفتار گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 فروردین 1404

10.22034/sms.2025.142640.1436

زهرا وکیلی قاهانی؛ مهوش نوربخش؛ عباس خدایاری؛ پریوش نوربخش


واکاوی تاثیر ارتباطات بازاریابی سبز بر رفتار خرید سبز محصولات ورزشی با درنظرگرفتن نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 فروردین 1404

10.22034/sms.2025.142868.1456

سید محمد رضا موحد؛ مسلم سلیمان پور؛ رضا نوروزی اجیرلو


تأثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده: نقش میانجی تصویر برند در باشگاه‌های منتخب ورزشی لوکس تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اردیبهشت 1404

10.22034/sms.2025.141883.1396

امیر مرادی نیکنام؛ صادق فتاحی میلاسی