نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، توحید تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]

ا

  • احمدی، مجتبی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
  • ادبی فیروز جاه، جواد مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • ادبی فیروز جاه، جواد ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 73-49]
  • ایرانی، حمیدرضا تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
  • ایزدی شهنانی، فریده موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
  • اسلامی، صدیقه تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
  • اسماعیلی مهیاری، مصطفی تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
  • اکبری یزدی، حسین تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]

ب

  • براخاص، حسین طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
  • بروشک، حامد تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • بنار، نوشین بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • بنسبردی، علی نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
  • بهرامی، حدیثه بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]

پ

  • پورسلطانی زرندی، حسین کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]
  • پورسلطانی زرندی، حسین آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 48-24]
  • پور یوسفی، کبری بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • پولادی، شایان نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]

ج

  • جعفری، مصطفی نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]

ح

  • حیدری، رضا تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]

خ

  • خلیفه، سید نعمت تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • خلیلی، مریم تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]

د

  • درودیان، علی اصغر تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]

ر

  • راینر، مایک تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
  • رضائی، فاطمه تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]

ز

  • زرگر اصفهانی، محمد تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]
  • زعفری، میثم تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
  • زمانی دادانه، شاهو تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 95-74]

س

  • سالاری، تکتم نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
  • سعدآبادی، فائزه تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
  • سیف‌پناهی شعبانی، جبار نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]

ش

  • شجیع، رضا آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 48-24]
  • شهبازپور، لیلا طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
  • شهبازپور، لیلا تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
  • شهولی کوه شوری، جواد بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • شوشی نسب، پروین نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]

ص

  • صفاتیان، علی طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
  • صفاری، مرجان رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
  • صفاری، مرجان تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
  • صفاری، مرجان تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]

ض

  • ضیائی قوچان عتیق، ندا نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]

ط

  • طالب پور، مهدی تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]

ع

  • عبدالملکی، حسین نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
  • عسکری، احمدرضا بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • عسکریان، فریبا تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
  • عظیم زاده، سید مرتضی تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 156-139]
  • علی محمدی، حسین مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]

غ

  • غفوری، فرزاد تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
  • غلامی، طاهره ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 73-49]

ف

  • فیاضی، فریبا رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
  • فتاحی میلاسی، صادق تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
  • فتحی، فرهاد تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
  • فرهادی سوادرودباری، سعید نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]

ق

  • قاسمی، حمید تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
  • قربانی، لیلا شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 23-1]
  • قربان پور، رسول تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 156-139]

ک

  • کیانی، محمد سعید تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
  • کردلو، حسین مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • کشکر، سارا تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
  • کشکر، سارا موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
  • کهندل، مهدی نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
  • کوزه چیان، هاشم تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]

گ

  • گرامی، نرگس مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
  • گنجی، فرید تحلیل محتوا روش‌های پژوهش آمیخته در نشریات مدیریت ورزشی با تاکید بر بازاریابی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 79-58]
  • گوهر رستمی، حمیدرضا بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]

ل

  • لطیفی فرد، مهدی تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 138-118]

م

  • محمدی، سردار تحلیل محتوا روش‌های پژوهش آمیخته در نشریات مدیریت ورزشی با تاکید بر بازاریابی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 79-58]
  • میرمحمدیان توتکله، سید فرشید شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 23-1]
  • مستحفظیان، مینا بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 117-96]
  • معطر، علی تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]

ن

  • نجف نژاد، سیما آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 48-24]
  • نسیمی، محمد علی تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
  • نظری، سمانه بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
  • نظری، لیلا تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
  • نظری ترشیزی، احمد تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
  • نودهی، محمد علی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های توسعه کسب‌وکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
  • نوربخش، پریوش تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • نوربخش، مهوش تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
  • نورمندی پور، وحید تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
  • نوروزی سید حسینی، رسول رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
  • هنری، حبیب تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
  • هنری، حبیب تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]