آ
-
آقایی، توحید
تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
ا
-
احمدی، مجتبی
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
-
ادبی فیروز جاه، جواد
مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
-
ادبی فیروز جاه، جواد
ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصدگردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
ایرانی، حمیدرضا
تحلیل کتابسنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
-
ایزدی شهنانی، فریده
موانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
-
اسلامی، صدیقه
تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
-
اسماعیلی مهیاری، مصطفی
تحلیل کتابسنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
-
اکبری یزدی، حسین
تأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
ب
-
براخاص، حسین
طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
-
بروشک، حامد
تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
-
بنار، نوشین
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
-
بنسبردی، علی
نقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
-
بهرامی، حدیثه
بررسی رفتارهای زیست محیطی مصرف کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401]
پ
-
پورسلطانی زرندی، حسین
کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]
-
پور یوسفی، کبری
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
-
پولادی، شایان
نقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
ج
-
جعفری، مصطفی
نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
ح
-
حیدری، رضا
تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
خ
-
خلیفه، سید نعمت
تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
-
خلیلی، مریم
تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
د
-
درودیان، علی اصغر
تاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
ر
-
راینر، مایک
تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
-
رضائی، فاطمه
تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
ز
-
زرگر اصفهانی، محمد
تاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
زعفری، میثم
تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
-
زمانی دادانه، شاهو
تاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
س
-
سالاری، تکتم
نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
-
سعدآبادی، فائزه
تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
-
سیفپناهی شعبانی، جبار
نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
ش
-
شهبازپور، لیلا
طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
-
شهبازپور، لیلا
تأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
-
شهولی کوه شوری، جواد
بررسی رفتارهای زیست محیطی مصرف کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
شوشی نسب، پروین
نقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
ص
-
صفاتیان، علی
طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
-
صفاری، مرجان
رابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
-
صفاری، مرجان
تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
-
صفاری، مرجان
تأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
ض
-
ضیائی قوچان عتیق، ندا
نقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
ط
-
طالب پور، مهدی
تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
ع
-
عبدالملکی، حسین
نقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
-
عسکری، احمدرضا
بررسی رفتارهای زیست محیطی مصرف کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
عسکریان، فریبا
تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
علی محمدی، حسین
مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
غ
-
غفوری، فرزاد
تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
-
غلامی، طاهره
ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصدگردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401]
ف
-
فیاضی، فریبا
رابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
-
فتاحی میلاسی، صادق
تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
-
فتحی، فرهاد
تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
-
فرهادی سوادرودباری، سعید
نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
ق
-
قاسمی، حمید
تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
-
قربانی، لیلا
شناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
قربان پور، رسول
تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
ک
-
کیانی، محمد سعید
تأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
-
کردلو، حسین
مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
-
کشکر، سارا
تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
-
کشکر، سارا
موانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
-
کهندل، مهدی
نقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
-
کوزه چیان، هاشم
تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
گ
-
گرامی، نرگس
مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
-
گنجی، فرید
تحلیل محتوا روشهای پژوهش آمیخته در نشریات مدیریت ورزشی با تاکید بر بازاریابی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 79-58]
-
گوهر رستمی، حمیدرضا
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
ل
-
لطیفی فرد، مهدی
تأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
م
-
محمدی، سردار
تحلیل محتوا روشهای پژوهش آمیخته در نشریات مدیریت ورزشی با تاکید بر بازاریابی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 79-58]
-
میرمحمدیان توتکله، سید فرشید
شناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
مستحفظیان، مینا
بررسی رفتارهای زیست محیطی مصرف کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
معطر، علی
تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
ن
-
نجف نژاد، سیما
آزمون مدل نقش میانجیگری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارافرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعههای ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401]
-
نسیمی، محمد علی
تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
-
نظری، سمانه
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
-
نظری، لیلا
تأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
-
نظری ترشیزی، احمد
تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
-
نودهی، محمد علی
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
-
نوربخش، پریوش
تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
-
نوربخش، مهوش
تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
-
نورمندی پور، وحید
تحلیل کتابسنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 143-114]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
رابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
-
هنری، حبیب
تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
-
هنری، حبیب
تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد