دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 تیر 1403

10.22034/sms.2024.141331.1357

نگار بندانی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع


تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

10.22034/sms.2024.141312.1354

کاوه میرانی؛ فرشاد تجاری؛ نگار آرازشی