آقایی، توحید تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
ا
ابوالحسینی، علی تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
ابوالفتحی، حجت الله بررسی راهکارهای کاربردی سازی رویدادهای ورزشی محلی در جهت پویایی محیطهای پرخطر اجتماعی با تأکید بر بهبود امنیت اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
اتقیاء، ناهید تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
احمدی، فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
احمدی، مجتبی شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
ادبی فیروز جاه، جواد مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
ادبی فیروز جاه، جواد ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصدگردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401]
ادسا، فرانچسکو کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
ایزانلو، زهره بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
ایزدی، شنو ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
ایزدی شهنانی، فریده موانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
اسداللهی، احسان بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
اسلامی، صدیقه تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
اسماعیلی، محسن بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
اسمعیلی، محسن اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
افروزه، علی تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
اقبال، مریم بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
اکبری یزدی، حسین موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
اکبری یزدی، حسین تأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
الماسی، سمانه نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
الهی، علیرضا موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
امامی، فرشاد شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
امیدی، علیرضا تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
امیری، فرزاد شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
ب
بای، ناصر نقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
بای، ناصر بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
بابائی نژاد، سحر تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
باغبان باغستان، احسان تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
باقری، هادی نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 72-51]
باقری، هادی تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
بحرالعلوم، حسن تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
بحرالعلوم، حسن تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
براخاص، حسین بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
براخاص، حسین طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
بروشک، حامد تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
برومند، محمدرضا تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
بیگلری، نسرین نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 72-51]
بلوچی، حسین بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
بنار، نوشین بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
بنسبردی، علی نقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
بهادر، حسین آسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
بهرامی، شهاب بررسی راهکارهای کاربردی سازی رویدادهای ورزشی محلی در جهت پویایی محیطهای پرخطر اجتماعی با تأکید بر بهبود امنیت اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
بهرامی، شهاب طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
پ
پورسلطانی زرندی، حسین تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
پورسلطانی زرندی، حسین فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-25]
پورسلطانی زرندی، حسین کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 29-1]
پورکیانی، محمد شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
پورکیانی، محمد تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
پور یوسفی، کبری بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
پولادی، شایان نقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
ت
تاری وردی، احمد تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
تجاری، فرشاد بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
ج
جاوید، فضائیل آسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
جبرائیلی، آرمان امکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
جعفری، مصطفی نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
جوانمرد، مینا بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
چ
چورلی، علی بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
ح
حاتمی، مازیار تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
حیدری، رضا تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
حیدری، رضا بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
حیدری، رضا بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
حیدری، رضا تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
حیدری توپکانلو، محسن تحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
حسامی، شیما تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
حسینی، سید عماد تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 148-133]
حسینی، سید عماد تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 21-48]
خ
خبیری، محمد تبیین ویژگیهای شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 41-19]
خدایاری، عباس شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
خداپرست، سیاوش بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
خدامرادپور، مژگان تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
خرقه پوش، شرمین تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
خرم، محمد حسن تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
خسروی، سکینه نقش مالکیت روانشناختی در ارضاء نیازهای روانشناختی و احساس شادی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی شهرستان گنبدکاووس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 179-204]
خسروی زاده، اسفندیار تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
خسروی زاده، اسفندیار اثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
خلیفه، سید نعمت تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
خلیلی، مریم تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
د
دارابی، مسعود تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
داوری، علیرضا ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
درودیان، علی اصغر تاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
درویشی هرزویلی، فریبرز تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
دست آموز، لیلا طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
دنیاپور، حسین مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
دهقانپوری، حوریه تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
دهقانپوری، حوریه تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
دهقانپوری، حوریه مطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
راسخ، نازنین طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
راینر، مایک تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
رحیمیکلور، حسین نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
رضایی پندری، عباس اندازهگیری کارآیی نسبی هیاتهای ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-73]
رضایی صوفی، مرتضی بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
رضائی، فاطمه تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
رمضانی نژاد، رحیم بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
رمضانی نژاد، رحیم تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
ز
زارعی، عظیم بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
زارعیان، حسین طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
زرگر اصفهانی، محمد تاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
زعفری، میثم تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
زمانی دادانه، شاهو تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 35-64]
زمانی دادانه، شاهو تاثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401]
زمانی دادانه، کیوان نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
س
سالاری، تکتم نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
سالاری، ریحانه بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانههای ارتباطی بر اساس ویژگیهای دموگرافیک هواداران تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 61-91]
سررشته داری، محمد شناسایی و اولویت بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-129]
سرلاب، رقیه مطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
سعادت، محمدصادق تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
سعادتمندی، جواد اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
سعدآبادی، فائزه تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
سعیدی مجد، نغمه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
سیفپناهی شعبانی، جبار نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
سمیع، سپیده بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 96-126]
ش
شاه منصوری، عزت اله تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
شاه منصوری، عزت اله اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
شجیع، کیانوش تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
شجیع، کیانوش بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
شهبازپور، لیلا طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
شهبازپور، لیلا تأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
شهولی کوه شوری، جواد بررسی رفتارهای زیست محیطی مصرف کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز [دوره 3، شماره 4، 1401]
شوشی نسب، پروین نقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
ص
صادقی، آرزو کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
صالحی، سعادت اله اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-122]
صفاتیان، علی طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
صفاری، مرجان رابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
صفاری، مرجان تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
صفاری، مرجان تأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
ض
ضیائی قوچان عتیق، ندا نقش رسانههای اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی مشهد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-38]
ط
طاری، سجاد تحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعه ورزش کشتی (مورد مطالعه: هیات کشتی استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 63-42]
طالب پور، مهدی تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
ع
عباسی، انسیه تأثیر نوآوری در خدمات بر تبلیغات شفاهی مشتریان زن باشگاه های ورزشی به واسطه ی بازاریابی حسی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 109-86]
عبدالملکی، حسین شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 50-26]
عبدالملکی، حسین نقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
عبدالهی، محمدحسن تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
عبدالهی، محمدحسن طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
عبدالهی، محمد حسن نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
عبدوی، فاطمه مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 132-100]
عیدی، حسین شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
عیدی، حسین بررسی راهکارهای کاربردی سازی رویدادهای ورزشی محلی در جهت پویایی محیطهای پرخطر اجتماعی با تأکید بر بهبود امنیت اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
عیدی، حسین نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
عیدی، حسین شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
عزیزیان کهن، نسرین ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
عسکریان، فریبا تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
عظیم زاده، سید مرتضی تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 52-22]
عظیم زاده، سید مرتضی تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
علیپور نادینلوئی، زهرا مطالعه پیشبینانه توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجانشرقی براساس ابعاد گردشگری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 115-97]
علی محمدی، حسین ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
علی محمدی، حسین مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
غ
غفوری، فرزاد تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
غلامی، طاهره ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصدگردشگری ورزشی فعال استان بوشهر [دوره 3، شماره 4، 1401]
غلامی ترکسلویه، سجاد نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
غلامی ترکسلویه، سجاد تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 72-53]
غلامی ترکسلویه، سجاد طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
ف
فیاضی، فریبا رابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
فتاحی میلاسی، صادق تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
فتحی، فرهاد تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 177-151]
فردوسی، محمدحسن اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
فرزان، فرزام بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 151-176]
فرقانی اوزرودی، محمدباقر رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
فرناندز، جرونیمو گارسیا نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 190-155]
فرهادی سوادرودباری، سعید نقش ویژگیهای جمعیتشناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافهها و فروشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 57-30]
فیروزیان، فرشته تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 174-149]
قاسمی، حمید تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
قاسمی، حمید طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
قبادی یگانه، اکرم شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
قربانی، لیلا شناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
قربان پور، رسول تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی(مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارکهای آبی مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1401]
قزلسفلو، حمیدرضا بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 147-176]
قلی پور، نگار شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
ک
کیانی، محمد سعید تأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
کردلو، حسین تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 154-133]
کردلو، حسین ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
کردلو، حسین مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
کریمی، علی طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [(مقالات آماده انتشار)]
کشکر، سارا آسیب شناسی شرطبندی مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 132-105]
کشکر، سارا کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 151-134]
کشکر، سارا تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
کشکر، سارا موانع و راهکارهای بهکارگیری بازاریابی شبکهای در ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 37-1]
کهندل، مهدی نقش ویژگیهای استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 150-121]
کوزه چیان، هاشم تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-129]
گ
گرامی، نرگس مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و باسابقه باشگاههای تندرستی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 98-68]
گل گلی، مهناز بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
گنجی، فرید تحلیل محتوا روشهای پژوهش آمیخته در نشریات مدیریت ورزشی با تاکید بر بازاریابی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 79-58]
گوهررستمی، حمیدرضا بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
گوهر رستمی، حمیدرضا تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 120-146]
گوهر رستمی، حمیدرضا بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
ل
لطیفی فرد، مهدی تأثیر مؤلفه شناختی شهرت تیم بر مؤلفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
م
محرم زاده، مهرداد ارتباط بازاریابی رسانههای اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 133-116]
محرم زاده، مهرداد راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفهای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
محمدی، سردار تحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
محمدی، سردار تحلیل محتوا روشهای پژوهش آمیخته در نشریات مدیریت ورزشی با تاکید بر بازاریابی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 79-58]
محمدی، سینا بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیمهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
محمدی، مرتضی نقش آداب و معاشرت و خلاقیت فروشندگان در رابطه بین مشتریمداری و رضایت مصرف کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 18-1]
محمدی ترکمانی، احسان امکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
محمدی ترکمانی، حجت امکانسنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-130]
محمودیان، عابد تحلیل گزارش و کنترل نمونههای بدون پاسخ در مقالات بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 153-178]
مرادی، محمدرضا تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی شهر کرج [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 85-64]
مرادی، محمدرضا تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-30]
میرزایی، فهیمه طراحی مدل شایستگیهای بازاریابان ورزشی ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 31-52]
میرمحمدیان توتکله، سید فرشید شناسایی انگیزهها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزشهای الکترونیکی ایران [دوره 3، شماره 4، 1401]
مشکل گشا، الهام ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 128-110]
معاون افشاری، سید مصطفی بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 53-74]
معطر، علی تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایتمندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاههای شنا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 186-157]
ملکیان، علی بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-73]
مندعلی زاده، زینب اثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 156-180]
موحد، سید محمد رضا نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 26-60]
ن
نادریان، مسعود ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
ناصح، میثم موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 25-1]
ناظمی، علی تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 177-198]
نجف نژاد، سیما آزمون مدل نقش میانجیگری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارافرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعههای ورزشی شهر کرج [دوره 3، شماره 4، 1401]
نسیمی، محمد علی تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 205-178]
نظری، رسول ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 128-110]
نظری، رسول ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 98-119]
نظری، سمانه بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاههای آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-30]
نظری، لیلا تأثیر عوامل زیباییشناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 88-61]
نظری ترشیزی، احمد تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بینالمللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 195-172]
نودهی، محمد علی شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای توسعه کسبوکارهای ورزشی استان گلستان [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 128-99]
نوری، محمد سیوان راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفهای ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 49-70]
نوربخش، پریوش تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
نوربخش، مهوش تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 220-187]
نوروزی، محسن بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 75-51]
نوروزی سید حسینی، رسول رابطه اوقاتفراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجیگری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 120-89]
و
ورمقانی، سارا بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
ورمقانی، مریم بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 99-76]
ویسی، کورش ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 71-95]
ه
همتی نژاد، مهرعلی بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 50-26]
همتی نژاد، مهرعلی طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 113-80]
هنری، حبیب تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 171-144]
هنری، حبیب تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-1]
ی
یزدانی، فرشاد رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
یعقوبی، علی رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 65-97]
یکتایار، مظفر تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-99]
یوسفی، بهرام شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 25-1]
یوسفی، بهرام بررسی راهکارهای کاربردی سازی رویدادهای ورزشی محلی در جهت پویایی محیطهای پرخطر اجتماعی با تأکید بر بهبود امنیت اجتماعی [(مقالات آماده انتشار)]
یوسفی، بهرام شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 131-155]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد